Tuesday 14 February 2012

Ada apa dengan Valentine?

Valentine's day is today. So ada apa sama valentine? Kita sebagai umat islam adalah HARAM untuk sambut. Kat fb gua tengok melambak post pasal menda ni. Ada yang suka dan ada yang tidak. Terpulang~

Bagi yang tak suka tu. Tak perlu ceramah banyak sangat. Tak suka, diam. Lagi banyak lu cakap lagi ramai yang buat. Elok-elok taknak buat jadi nak buat. Rupa depan Valentine ni sangat cantik. Sangat sweet. Tp disebaliknya? Sangat buruk hokei. Lagi-lagi pasal kekejaman St. Valentine tu sendiri. 

Lu pernah sambut? Hehehe dulu time sekolah gua betul-betul tak sempat nak sambut. Siyes! Walaupun macam-macam event ada sekolah dulu bagi coklat la bunga la, gua memang tak dapatlah! CONFIRM!! Dah la hitam, kerempeng dan bermulut puaka memang haramlah mamat-mamat hot tu nak bagi kat gua. Tapi kan, kadang-kadang pernah gak ada sekelumit perasaan nak sambut. Tipu sangat la kalau takde kan. Lagi-lagi bila ada bf. Oleh kerana cik buyut gua tak amik pedulik langsung pasal mende ni so takdela gua melayan perasaan bongok nih. hikhikhik. 

Valentine day maksudnya hari berkasih sayang kan? Kalau hari-hari gua sayang maksudnya everyday is valentine day lah kan? Hahahahahaha. suka hati gua lah. 


0 comments:

Post a Comment