Tuesday 13 March 2012

Boyfriend garang tu tak bagus !

Aritu ada sepasang customer ni datang office. Nak tempah kad kawin urgent katanya. Urgent? Memang payah sikit cik kak oi. Takpela. Gua try. Dia datang dengan bakal suami dia. Cik kak ni orangnya kecit-kecit. Bertudung. Pertuturan lemah lembut. Bakal laki dia plak, tak senyum langsung and badan agak sasa.
         
                     Bos gua : Nak design kad kawin yang mcm mana?
                     Cik kak : Jap, tanya abang.
                     Abang   : Ehh ! Cakap lah ! Takde mulut ke ?!
     
Eh eh. Gua plak yang tak pasal sentap. Jangan garang sangat cik abang. Meluat tengok. Nak kata gaduh pun tak jugak. Mebi cara abang tu kasar gamaknya. Tapi ! Jangan risau. Gua tetap tak boleh terima. Hahaha Bukan apa. Gua memang tak boleh garang-garang ni. Mebi sebab gua dah biasa berlemah lembut kot. Boyot gua sangat bersopan bila bertutur. Tu gua respect. Tapi, gua lemah lembut ke? hahahaha Sabo jela cik kak ye. Time kenduri nanti confirm dia berlemah lembik. Kahkahkah


0 comments:

Post a Comment