Monday 20 August 2012

Nur Kasih the movie


Ntah kenapa. Setiap kali aku tengok cter ni mesti berjurai-jurai air mata kuar. Hahahaha lawak kan? Tapi, ramai orang cakap citer ni tak bes la budget rendah la. Tapi aku tengok ok je. Mebi aku apply cter ni dlm hidup aku kot. Kalau tak hayati ape guna tengok. Betul?

Bagi aku susah nak jumpa pasangan camtu zaman sekarang ni. Janji hidup sama-sama. Setia sampai mati. Ada? JARANG! Lagi-lagi dipenghujung zaman ni. Agak payah nak jumpa. Siyess. Pernah terfikir, macam mana nasib time tua nanti? Tangan sape yg kite akan genggam bila terkenang masa lampau nanti? Atau mungkin kte keseorangan sambil mengenang nasib?

Berkasih dengan buruk baiknya seseorang itu. Tak semua makhluk boleh buat. PEOPLE WANT A PERFECT RELATIONSHIP. Sila ukur baju di badan sendiri. Perfect-kah kita?

Entah.

So hargai apa yang ada.

Berubah selagi boleh.

0 comments:

Post a Comment