Wednesday 22 August 2012

Raya ke-3

Semalam lepak paling bessssss! First pergi umah member baru dapat anak sorang. Pompan. Comel. Tak banyak kerenah. Baru 21hari kot. Nama Nada Aqilla. Pelik ckit namanya. Keturunan Kemboja. Mesti cantik macam mak dia bila besar nanti. Hihi. Tahniah Zul !!! Dah la tengok baby comel, makan pun sedap. Sangat sedap hokeyyyy! Rendang daging mak dia, fuhhhh! Best gila. Bertambah-tambah aku melantak. Si mber aku lagi sorang ni lagi laaa. Hahahaha. Tambah plak kek coklat lembab dia. Pon best jugak! Aku makan tanpa henti ok. Lantak r..

Pastu, mak dia bagi petua kat aku. Petua orang kemboja. Camne nak bagi tegang muka la, sihat time period laa. Aku pon takpaham. Tapi, aku rasa nak try. Hahahaha. Mak dia kate, ade kena guna buah monglai. Amende tu? ==" 


Pas setel kat umah Zul, kitorang pon berangkat ke umah Mael pula. Confrm havoc. Kate Mael, umah dia dah macam KL Central. Sebab terlalu ramai orang. Hahaha. Kat umah dia, aku melahap nasi lagi. Nasi putih, ikan tongkol kari and sayur campur. Sedap gilaaaa. Pastu, datang la si gila Abby, Dibo, Ale, Din, Dayang dan lain-lain. Sekali imbas, nama diorang macam nama kucing ek? hahahahaha. Riuh gila. Magrib baru aku balik.


kate mael, die sekarang tengah pregnant luar rahim. =="
Setel umah Mael, gua balik umah siap-siap mandi sume. Pastu si tikah plak datang ajak beraya. Adoii. Glemer betei aku. Hahahaha. Oklah. Jomm. Sampai ke pedalaman Kg Tengah. Seram wei. Gelap gila. Pape jadi, haram takde orang tau. Tapi, bila dah sampai umah member tu, nasi dagang sedang menungguuuuuuuu. Wehehehehe. Sedap wei. Udang galah masak kari pon ada. Aku sebat dua ekor. Sangat manis. Rasa nak nangis je bila makan. Hehehe. Aku tambah tiga or empat senduk ok. Malu ke tak tu tolak tepi dulu. Hahaha.

Pastu, lepak lagi sampai ke IOI. Aku dah terhuyung hayang. Cilake punya hantu. Takleh tunggu esok ke nak lepak. Sembang-sembang sampai kembang then balik. Tapikan, sepanjang dua malam aku lepak ngan dua ekor setan ni, perbincangan diorang banyak wat aku terfikir. Sampaikan tak terluah. Sentiasa ada dalam otak. Bila dah dengar boyot explain sepanjang-panjangnya malam tadi. Ada la kurang ckit. Tapi..hmm ntah la. Semoga Allah bagi petunjuk. Amiinn~




0 comments:

Post a Comment