Sunday 10 February 2013

Cuti CNY kat kampung Perak

sekarang dah 1220pm. still sejuk. hahahahaha tu la kelebihan kampung gua. kalau ikutkan gua memang malas nak mandi. tapi disebabkan gua tido macam lahanat malam tadi, gua pon mandi jela. kul 7 lebih tadi. agak-agak sejuk dia macam mana? heu heu heu. perjalanan semalam makan 10jam. disebabkan semua makhluk tuhan ni nak balik kampung, tu yang jem tuu. kat RnR orang park sampai ke luar hiway. dasyat tul.

adik gua, si bong tu musti jeles gila. hahahahahahahaha gua suka. relax lah bong. lu study dulu elok elok. nanti kalau dah betul betul cuti nanti baru la datang sini. hahaha

sekarang ni. makcik pakcik gua ramai kat umah ni. sepupu gua semuanya ada. kecoh gila. opah gua rambut makin putih. hahahaha tapi mulut cam biasa la makin laser. asyik bising suruh pakai tudung je. so gua decide gua duduk dalam bilik aje lah. wuwuwuwu~

0 comments:

Post a Comment