Friday 22 February 2013

pencinta tegar

malam tadi dok maen maen ngan sophie. sophie kena sporo. jadi gurauan kami terbatas. sedih. setiap kali nak usik usik dia mst rasa sebak pasal dia nak gurau lebih dari tu. ni kali kedua sophie kena sporo sb aritu dh elok dh tp bila htr balik segamat tiba tiba sporo tu dtg balik. takpe sophie. ubat ada. kte usaha ok? gua ari ari mintak kat tuhan, jangan seksa sophie. kalau ditakdirkan mati, matikan dia dengan aman mcm mana Dia matikan panda. gua pun selalu doa gak yg gua tak kena jangkit ngan sporo tu sebab gua takpakai pape alat pon time pegang dia. niat gua baik. tuhan mst tau punya. setiap hari kurung sophie kat luar. mana boleh tahan. tu pun atas nasihat member fb supaya sophie kena cahaya matahari and udara segar ckit. takpe. sophie boleh punya. jangan risau. malam ni kte makan ikan rebus ye. hehehe

0 comments:

Post a Comment