Wednesday 27 February 2013

Yotch nak g umrah

Yotch. First of all gua nak ucap tahniah pasal lu berjaya pegi ke tempat idaman lu dalam usia yang muda. Best woo. Tapi gua sedeh pasal takdapat nak hantar lu ke epot. Dah la aritu takdapat nak sembang. Nak jumpa pun susah. Sebelum terlupa, gua nak mintak maaf dari hujung rambut smpai ler ke kaki. Hehe Haisehhh. Takpe. Pasni boleh jumpa lagi. Kan. Kan. Kannn.

Hmm. Lu suruh gua tulis doa ape kan tapi disebabkan banyak sangat dalam otak ni so gua tulis apa yang gua doa ari ari dalam semayang jela. Senang. Lu pun cakap dulu kalau ari ari mintak maksudnya betul betul nak kan? Heh heh heh. Gua ingat.

Kak. Tolong doakan family kte and family hatta dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dijauhkan dari malapetaka dan sebarang khianat manusia. Dan semoga sentiasa diberi hidayah.

Kak. Tolong doakan kte ngan hatta dipercepatkan jodoh. Taknak berlaku maksiat nanti. Dipermudahkan jalan kehidupan kami. Teguhkan kesetiaan kami. Berikan kami petunjuk dan hidayah agar dapat kami tinggalkan kehidupan hitam kami dan sujud kepadaNya.

Hahaha lebih kurang mcm ni la. Yang penting kte nk semayang and tutup aurat. Dah taknak mcm dulu dh.

Doakan sekali utk orang orang yg dizalimi kat palestin, syria dan lain lain tau.

Hmm tu je kot. Yang paling penting sila pegi dan balik dengan selamat. Haa. Nanti sampai sana try la minum air minarel dia. Sedap. Tade klorin ke hape ke. Mmg fresh. Air dari sungai nil rasanya. Hahahahaha bedebor tak?? I wish u all the best and good luck. I lebiuuuuuuu.

0 comments:

Post a Comment