Thursday 18 April 2013

Alhamdulillah ★

Semalam gua datang lagi umah boyot. Jumpa lagi mak dia. Banyak jugak kitorang bincang. Gua agak berpuas hati la. Harap harap dia dapat apa yang gua nak sampai kan. Tapi lepas ni kalau jadi masalah lagi, taktahu la. Pape pun, yang penting boyot gua hepi. Tu dah cukup. Gua pon dah boleh lepas lega sbb rasanya dah cukup lama dah hang camni. Paling bes ialah makan jemput2 pisang sambil gelak gelak. Cuma gua syak gua masih malu2 tahap 7. Maksudnya malu tak bertempat. Hahahaha tapi gua memey pemalu pon. Ade aku kesah? Cuma ibu dia kata kena amik hati ayah dia plak. Gua cuba.

Arini. Adalah ari yang paling bes pasal gua dapat bonus!! Walaupun la takdapat penuh sebulan, at least gua dapat jugak sikit. Hihi gua bangun kemain awal lagi. Padahal agak ngantuk ni sebab tdo lewat malam td. Bonus punya pasal. Gua gagahi jugak. Hahaha ini semua poyyohhh! Sebenarnya takde la ape sangat. Tapi saje je gua nak hepi hepi kan hari gua. Hahahaha

So gua target nak belanja boyot gua makan sedap ckit, adik2 pompan gua bag, belanja mak ayah gua makan sedap n beli pape untuk adik laki gua. Oh ye. Belanja mak gua lauk basah. Hihi haaa. Gua nak servis si abu. Bape lama dah tak tukar minyak itam. Taksabar nak withdrawwwwwwww!!!!

Ini semua poyo. Siyes.

0 comments:

Post a Comment