Monday 29 April 2013

Hari gembira april

Hohoho hari ni hari gembiraaaaaa ♥ patutnya esok. Tapi nape tah org human resource ni awal pulak. Takpe. Lagi awal lagi gua suka. Hohoho bukan maen excited lagi bangun kol 3 pagi check kat tenet. Tapi rhb punya network down. Ni tak gembira hokeyy. Gua taksuka tertanya tanya. Mencik. Kol 4 pagi pon terjaga jugak. Takleh gak check. Rhb memang lahanat. Takpe. Kot kot kol 7 boleh kotttt. Kol 7 pg. Takleh jgk. Sampaila kol 8. Memang mengundang marah gua neyyy. Harap harap kat opis kang boleh.

Hehe walau ape pon dugaan yg mendatang. Gua tetap heppyyyy dan cantek. Yela. Hari dapat duit memang la kena cantik cantik. Hahaha mebi rhb nak wat seprais kat gua kot. Positip jela. Haisshhh. Dah tu. Tengah tengah drive tadi gua saje la bukak hot fm. Eh sume lagu wings la. Lagi la gua sengeh sampai pulau indah ni. Kesimpulannya, hari gembira april + lagu wings = hari super duper gembiraaaaaaaaa! Yay!

0 comments:

Post a Comment