Thursday 4 April 2013

Taik!

Macam bangang. Semalam baru bau wangi bunga. Arini dah bau taik. Taik babi! Ni yg aku menyampah keja2 dengan contractor ni. Adeeee je betina sundal kat situ. Melawat opis la. Meeting la. Makan ketam la. Makan babi la biawak la. Macam sial! Dah la susah nk contact sekarang. Mak marah la . Ayah ade la. Abg control la. Pastu. Tadi dah dengar suara aku lain mcm pastu nak marah2 plak. Babi. Tak kisah la ko gatal ke tak yg penting aku menyampah. Pasni kalau aku lepak ngan budak2 kat shah alam tu sila la jangan nak mekak. At least diorang tu takde la nak gelenyah2 babi kat aku ni. Ok. Just makan. Kan?? Arini makan ketam. Sok ciken cop lak. Arini 4 org. Sok berdua pulak. Nak imagine lagi pun menyampah. Babi.

Pasni jangan nak ajak aku makan kat tempat kenangan manis kau tu eh. Tak kesah la ketam tu sedap gila ke ketam tu besar macam lembu ke aku pedulik hape. G mampos.

0 comments:

Post a Comment