Tuesday 16 April 2013

That night

Ok. Jap lagi ni gua nak kena jumpa mak boyot. Ketaq jangan crita laaa. Ni taip blog pon bape kali salah taip. Hahaha. Sekarang gua dah siap. Tengah dok dalam keta tunggu boyot isi minyak keta sambil curi2 update blog. Hoho tadi mandi pon tak guna. Sweating like a dumbass. Gua bawak kek cekelat jek. Kak ros suruh bawak buah. Takde mase nak pilih memilih hokeyy. Ok boyot dh gerak.

....

Ok. Gua kat umah boyot skrg. Baru pas cakap2 ngan mak dia. Mak dia ok. Siyesly. Tapi. The best part is tunang abe dia ada. Alamatnya jadi pegawai pemerhatilah gua. Bukan setakat pegawai pemerhati tapi jadi batu jadi tunggul. Ah. Lantakla. Sembang la apa pun. Gua takde mood. Apa yg gua nak sampaikan tak tersampai. Yelah. Kalau ape ape topic pon mcm nak jatuhkan gua. Payahlah. So gua hanya senyum-angguk-geleng. Tiba tiba pulak pompan tu nak masak jemput2. Gua datang bukan nak makan tapi nak sembang. Adeii. Balik je rumah gua terus call mak gua. Mengumpat sampai pengsan. The result is failed. Thats it.

...

Perasaan gua untuk hari ini ialah gua rasa nak end up this relationship and keep move on with my own fucking life. Hidop seorang lagi bes gua rasa. Takde commit ngan sape sape. Duduk bawah ketiak mak ayah gua lagi bahagia. Cukup tahun boleh balik kampung perak dengan gumbira. Boleh mandi sungai and pegi mancing sesedap rasa.

Taknak terikat dengan sape sape dah. Taknak. Tapi macam mana nak mula?

0 comments:

Post a Comment