Monday 15 July 2013

Bedah

Gua bawak balik sekor anak bulus gua yang saket dari kampung. Gua namakan dia Bedah. Hahaha pasal dia tersangat la kepoh. Dia saket sema-sema yang agak teruk sampai makanan pon takdapat nak hidu. Bila dia tengok adik abang dia makan baru la dia makan. Cian kan. Gua tekad nak bawak balik ke umah sewa gua. On the way ke umah sewa, gua terpaksa belikan carrier untuk mengelakkan si bedah ni bertukar jadi monyet pulak kat dalam keta. Kang abes haru biru pulak. Hahaha habes duit gua. Cisss. Bedah ni ada kurap gak ckit-ckit. Tapi bila dah hantar ke klinik aritu, sema-sema dia makin kureng and kurap dia pon kureng.

Alhamdulillah.

Sekarang ni dia dah mula makan tanpa henti. 1st time gua beli iams 3kg taksampai 2minggu dah abes. Bertuah punya bedah. Pastu. Dia punya happy dok umah sewa gua ni sampai lari lari arnab tak henti henti. Pening kepala akak osmet gua. hahahaha. Gua dari awal lagi dah serenderr. Sekarang ni perut dia dah makin membusung. Tinggal tunggu nak meletup jek. Sukati mung la bedah. Makan lah selagi boleh. Gua sanggup spend asal lu sehat.

0 comments:

Post a Comment