Wednesday 7 August 2013

Last day puasa

Raya ari kamis. Selasa petang gua dah cabut. Amik gatepass kol 3.15pm. Barang lom kemas lagi tapi list makanan nak makan kat segamat nanti gua dah siap berjela jela. Hahaha gerak dalam kol 6.30pm sampai dalam kol 930pm. Jalan tak bape jem. Gua bawak dengan berhemah okay. Seat belt gua taklepas2. Wuwuwuwuw dengan radio tak bape nak ade. Gua pasang media player guna blackberry jela. Hahahaha cian kat member gua. Naseb takbape panas cuaca. Kalau tak mana nak cekau ekon? Huhu

So. Gua bawak balik beberapa balang kuih untuk family gua and rempeyek untuk tok gua. Bajet nak bagi duit raya tahun ni. Bajet lari pulak. Adeii. Takpela. Tahun depan jela. Huhu so gua sampai umah gua start membongkang tanpa mandi sampai ke pagi. Gua terjaga tadi kol 10. Pastu sembang ala kadar and sambung tido balik. Kol 5 kuar g bazar ramadan. Jumpa la beberapa ekor kawan gua. Sehat sehat gamaknya. Haha yang paling gua puas hati ialah gua dapat air katira and roti john pastu ada laksa joho. Fehh kenyang. Mak gua plak buat kari siakap. Lagi terbaik. Gua boncet kekenyangan. Hahahahaha

Now lepak dapur dengan adik adik sambil tengok setia hujung nyawa raya. Mula mula sengeh sengeh tengok sweet el and zain. Datang si gedik anzalna tu ape lagi. Meluap2 la benci aku. Jantan zain tu pulak macam menggatal. Grrrr. Takleh blah gua. Dah datang si syawal yang bawak audi mewah tu tau pulak si zain tu jeles. Bodoh. Benci aku tengok setia si bodoh ni. Haaaa gua memang takleh menda menda camni. Alergikkkkk! Rosak malam raya gua. Menyesal tengok cter ni. Menyesal!! Malas nak mengemas. Nak tido!

0 comments:

Post a Comment