Monday 5 March 2012

Cari Perfume

Sabtu aritu, kudlin ajak gi cari perfume kat Sogo. Gua pon haruslah terkinja-kinja nak ikut sebab bukan senang nak gi Sogo tu. Hahaha cik boyot memang takkan pegi punya area-area KL nih ==" Haha so gua dengan baju kerja gua terus shoot ke sana. Jem gila. Dengan berpusing-pusing kat jalan yang sama berpuluh kali. Memang menyakitkan hati walaupon bukan gua yang bawak kereta. Hahaha. 

Haa ni la dia yang dicari-cari. jean Paul Gultter. Sedap woi!
Haa it's time for me to find my favorite perfume.
Well yeah. You could see my face. Tak berkenan la tu, Haha
Briefing puny briefing. Ok la. Gua dah decide apa yang gua nak.
Tapi ! Bukan sekarang gua nak beli. Kahkahkah! Cian kau Mr Salesman. Bersemangat lu promote. Siap nak songlapkan barang untuk gua lagi. Hikhikhik. Pastu kitorang jalan-jalan tengok bag pulak. Ehem. Banyak bag yang chantek-chantek. Geram!!!

gua tengah sibuk membelek.
Comel kan bag ni? 

uuu...ni ponn chanteekkkk~

Hehe ok. before kitorang balik, gua gi famous amos dulu pekena eskem. Kali ni, gua try flavor lime. Perghh masam tak ingat woi. Lagi masam dari eskem tropicana satu singgit kat 7E tu. Hahaha


Kudlin hepi dapat eksem. Walaupon dia batuk time tu. Hihi.

Ok. Jom balik. Time balik pon jem jugak wei. Dalam Sogo plak tu. Adoii la. Bosan la KL nih.








0 comments:

Post a Comment