Tuesday 6 March 2012

Hari Ayam

Ari Sabtu lepas. Member gua dari kampung datang Shah Alam. Dah seminggu dh kat Selangor ni. Nak jaga anak buah dia katanya. Sabtu Ahad  bosan-bosan tu yang ajak gua kuar tu. Oklah. Jom. Tapi before tu gua nak kena hantar Gemuk gi vaksin dulu. 

kemain lagi duduk cam raja kat seat belakang ye~
Ni dah kali kedua dia kena vaksin. Hahaha. Mengamuk-ngamuk dia. Abes baju gua and Boyot kena bulu dia.



RM 35 je for vaksin. Kat Klinik Haiwan Mesra Seksyen 7. Murah kan? Eh. Murah ke standard? Hahaha. Next vaksin nanti around 2013. Dah setel Gemuk baru gi makan-makan ngan kawan sekampung! Yeah! Gua bawak dia ke Jusco Bukit Raja saja. Dekat. Senang.

Roasted chicken rice with mushroom and sayur
Roasted & honey bbq chicken rice

Hahaha sedap gak wei. RM 7.50 ja. Makan kat food court tp kenyang macam makan kat KFC weii. Pas puas melantak, kitorang gi tgk wayang pulak. Movie Fist of Dragon. Ok gak la cter ni. Tapi ada yg tersurat dan tersirat yang tak dihuraikan. Haha tekanan mak nok. Tapi, bab kung fu dia perghh best la jugak. Siap berlakon kat Malaysia lagi tu.. Tapi, Monday Kang dalam movie ni sangat hensem ohh. Hehehe *malu~


Lepas wayang terus lapar balik. So, kitorang nye kawan nama Jidin suruh datang tempat keja dia. Kat Kenny Roges area Setia Alam. Makan free la confrm. Hahaha gua mintak 1/4 ayam and buah and yang penting muffin. Air plak gua bantai amik ice blended Chocolate Extreme. Memang extreme sampai gua takleh berak. Hahaha.


Yang putih tu cappuccino latte kalau tak salah

Balik pukul 11 malam. Dari kul 4ptg kuar. Balik-balik kena bebel dengan cik Boyot sebab lambat balik. =="

0 comments:

Post a Comment