Tuesday 4 June 2013

Wedding osmet

Sabtu aritu gua ke pahang. Wedding akak osmet gua. Kat jengka pahang. Ktorg g 4 org. On the way semua takde masalah. Cuma agak jem ckit masa kat area gombak tu. Pemandangan ke sana sangat chantek yawww! I loike. Hahaha boyot cter macam macam yang wat gua rasa nak g jugak. Tak kira. Ada kuda katanya. Haha oh ye. Boleh nampak genting highland okehh.

So kami gerak dalam kul 9 lebih and sampai dalam kul 1 camtu rasanya. Cuaca agak panas sikit. Naseb gua dah standby baju laen. Hihi. Kak ros excited bila nampak kitorang datang. Puas amik gambo. Tema dia merah putih. Yang gua berkenan adalah kasut tinggi dia. Tinggi gila wei. Jenis apa gua taktau. Platform ka. Stiletto ka. Taktahu lah. Takpe. Yang penting kak ros chantek. Gua sempat tlg oter kening dia. Haha dah mcm kotak dah gua tgk. Susah ati gua.

Bab makan pulak. Gua boleh kata yang gua berpuas hati dan sedap. Gulai daging campur kentang. Kaw gila. Daging empuk and kentang lembut. Ape yang taksedapnya? Haha ikan patin separuh hancur masak lemak. Jangan cter la. Evendo takbape nak kaw sangat tp gua sukaaaa. Naseb takde kicap. Kalau tak. Gua selamber je tambah lagi. Hehe lagi satu yang penting. Sambai belacan. Haaa pedas gila babi.

Cuma. Yang takbape nak best sangat. Sambutan abg mie kat kitorang. Boleh dikatakan taktegur beb. Boyot selaku org yang agak rapat sangat kecik ati. Nak kata bizi. Macam nonsense sebab kami betol2 depan muka dia tapi dia salam org laen. Oh takpela. Mebi tak perasan. Positip jela. Cuma kalau mcm ni layanannya. Gua rasa tak berbaloi jalan jauh2. Oh. Perasan jahat. Shhh. G jauh jauh. Takpelah. Semoga berbahagia hingga ke anak cucu.

Pada yang nak kawin pasni. Tlg la hargai ckit org dtg kenduri lu. Especially dari jauh. At least salam and say thanks ala kadar pon dah memandai. Gua macam rasa serik pulak. Eh. Perasaan jahat ni datang lagi. Shhhhhh. G jauh jauhhhhh!

Ok. Cter menda best. Balik tu gua tengok gunung senyum dari jauh. Chantek dan tertarik. Lu tunggu gua. Gua mesti sampai tempat lu. Hihi pastu cadangnya nak g berjaya hills tu. Tapi taksempat. Takpe la. Boyot bawak g hutan simpan lentang. Gua tanpa buang masa terus meluru ke air sungai. Tanak buang masa takut dapat maen air jap je. Haha dapat rendam lutut ala kadar and jalan dlm air 3 4 langkah kira ok lah kan. Dan gua tak sangka plak yang akak colleague gua ada kat tmpat yang sama. Cuma dia atas ckit. Gua dapat tau pon sebab dia komen check in gua. Hahaha kakau tak gua bokeh rasa hasil bbq diorg takpin bihun goreng ke nasi lemak ke. Kannnn.

So. Kesimpulannya kat sini. Thanks kat boyot gua sebab drve jauh and bwk gua g air sungai tu. Nak g lagi boleh? Huhu

0 comments:

Post a Comment