Saturday 20 July 2013

Puasa ke 10

Puasa ke 10 ni adalah ari jumaat. Kat opis tu gua dah 4 round masuk toilet membuta. Hahaha toilet gua bersih okei. Bukan mcm public toilet. Taik sepah sepah. Hahahaha ok. Pastu pagi tu bantai pulak kena cerry berry. Hah. Memang lapar tahap superb lah. Takpe. Gua dah 25. So wajib tahan!

Balik tu gua kempunan mee kari. Tapi takpe. Gua ada roti jala. Wuhuhu. Makan roti jala ari ari pon takpa. Sedap kot! Pastu gua beli nasi putih, ikan keli goreng berlada n pajeri nenas. Sedap gek.

Sampai je umah gua tengok osmet kurus gua ni takbeli pape. Gua pon offer lah share makanan. Lagipon nasi ni gua tak habes makan punya. Pajeri nenas tu pon ada dua keping. Then gua tgk osmet gua yg gempal tu beli nasi lemak 3 n beger 2. Katanya beger tu nak beli 3 tapi takut membazir. Gua syak yg mmg gua takdapat. Takpelah. Gua ada nasi. Ingatkan nasi lemak lagi 1 tu dia nak offer lah. Ok takde jugak. Gua senyum. Takpe. Gua ade nasi. Osmet kurus offer gua share. Tak ape. Makanlah. Gua takhadap. Bukan mengharap. Tapi sentap ckitla. Depa dah makan separuh, baru gua bukak makanan gua. Haa terliurkan? G mampos. Tanya lah banyak mana pon. Gua takkan offer. Pasni gua malas lagi beli juadah banyak banyak. Gua radak gua sorang je. Lantak ah!

0 comments:

Post a Comment