Friday 10 February 2012

Miaw-Miaw (─‿‿─)

Memperkenalkan...jengjengjeng..Kucing-kucing gua..Hahahahaha
  • Ni sume kucing yang gua bela kat Shah Alam. Amik dari member gua sebab diorang tak bela. Suma jantans. Now stay kat umah si Buyut sebab diorang free ckit kat sana. 
Atas : Aaron. Bawah : Gemuk
Oyeng
Meme aka memerang
Nya-nyau
  • Ni pulak kucing-kucing gua kat Segamat.
olek. **my best fren

Cik Net aka Cenet
Neneng

Meng
Cik Unjing
  • Ni kucing-kucing yang gua bela jugak kat Shah Alam. Kira bela la kan sebab duk bagi makan lebih dari tuan dia bagi.  
anak-anak mimi. tapi dah kena adopt. sobsobsob
lagi anak mimi kena adopt. sobsobsob. ni member gua dari Segamat, yang adopt diorg ni
Kiri : Mimi . Kanan : Jojo 
Jojos
Emot. *nampak je cm comot tp sbnrnye comel. :P

  • Kucing yang gua pernah peluk cium

Anjang

Chi Chi
Deebo
Abby
Kek pisang
Grey C
Hachiko
Bobo
Kenji

0 comments:

Post a Comment