Sunday 19 August 2012

Tak Raya. Padan muka.

sekarang tepat kul 12 tgh hari. 1 syawal. gua masih di depan lappy. baru bangun. hell betul. tu pon ade org call. tah pape la. 

tahun ni siyes takde semangat nak raya sebab hidup huru hara. baju raya takde. duit takde. bosan. malas nak susahkan makbapak belikan. so gua decide nak raya dengan oggy dan adik beradiknye saje kat rumah.hahaha

tapi takpe. asalkan boyot aku raya dah cukup. nanti boleh dengar die cter-cter. hehehe awak, sori sebab takdapat belikan oberman untuk awak. mebi bulan depan? tengok cner eh. tak janji tau

sedih wei. kat fb saje wish macam-macam kasi ilang ckit gundah gulana tuu. pastu malam raya pun kuar macam orang gila. tido lewat. hmm saje je. memang sengaja. sebab malas nak pikir esoknye raya. hehehe 

pastu plak tadi call opah. die kecik ati sebab aku takbalik. rindu la tuu. aku pun rindu jugak. tapi nak wt camne. aku tgk unser tu dh sarat sangat dengan org. cian plak kat adik-adik aku. so better duduk umah raya kat kg sini aje. kat sini pon tetap ade nenek gak. so ape ade hallll~ 

ok. rendang mak tikah bagi ade dalam peti sejuk. tapi, malas nak panaskan. tapi, gua lapar. tapi, gua tak mandi lagi. tapi, gua rasa malas nak kuarrrrr! huaaaaaaa! mati kering jela gua dalam umah ni!! banyak songeh plak.

ok. camni. gelak sampai pengsan dulu tengok karoot komedia kat youtube. then baru g mandi and siap-siap.

ok. deal. tapi, gua nak terkencing la plak. adoii. totis gua tak makan lagi. kucing gua plak dah mengiaw lapar kat luar. kat dapur plak dah bau taik oggy. goldfish plupp plupp gua pon takmakan lagi. arghhhhhh! apesal sume menda nak gua bergerak ni!! gua malaaaaaassssssss!

lantak ah. gua nak layan youtube dulu. sambil tahan kencing. ahh. i dont care!

SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR DAN BATIN.



0 comments:

Post a Comment