Tuesday 12 February 2013

Pendapat gua

kenapa ek kalau gua balik kampung mesti gua rasa menda yang sama. rasa nak fully berhijab. nak sembahyang 5 waktu. nak baca quran. nape ek? mebi betul la ibu gua cakap. kalau kte dikalangan orang yang penuh ilmu agama kat dada, sedikit sebanyak pun mesti memberi kesan ke kte gak. 

aritu mak menakan gua tanya pasal umur gua. hmm dah 25 rupanya gua. tapi takde perubahan. semakin teruk gua rasa. ternak dosa hari-hari. nak wat camna. takde sokongan orang paling dekat. bunyi cam mengada-ngada kan? tapi ni la hakikatnya. mebi dia ada suruh. tapi gua tau tu setakat buat syarat. 
"gua tau laa lu macam mana. please dont deny it !"


hmm entah la.. jap lagi nak balik dah. baju semua gua dah setelkan. tinggal amik barang kat totoi je. AS USUAL, memang rasa sebak nak balik. and AS USUAL, masa bergerak ke gate mesti air mata gua tumpah punya. mau betting? tapi, gua rasa gua boleh kalah betting pasal mebi gua tak nangis kalau paksu gua ada sekali balik ngan gua. hahahahaha wadahekkkkkkk!

perasaan gua sekarang ialah, kalau gua dapat kerja yang stabil kat sini, contoh macam kerja majlis daerah ke ape ke, mebi gua takkan teragak-agak pindah and duduk sini jadi gadis kampung. no lepak malam. no shisha. and maybe i will get a better me. yeke? entah!


0 comments:

Post a Comment