Wednesday 13 March 2013

Today is not my day

Gua rasa arini bukan hari gua lah. Pasal pagi tadi bangun tak fresh. Mengantuk gila. Mebi sebab kul 2pg tadi gua terkejut pasal si sophie kejar lipas terbang kot. Hahahahaha horrornya bilik gua. Kena pasang jaring lah pasni. Letak ubat apa pun dh tak guna. Eh tapi betul ke lipas?? Ntah. Tapi yang penting gua nampak cam terbang. Tapi otak gua ni memang pikir hantu je. Ahhahahaha Terkojut den. Gua call pal warden gua mmg dia tak angkat lah kan! Sejak bila tdo awl gua pon taktahu la..

Dah tu. Gua termenung depan kotak baju. Nak pakai baju pa pun taktahu. Dah decide. G gosok. Pastu g mandi. Balik mandi gua lepak atas tilam nak kering badan. Tiba2 gua rasa basah semacam. Pehal lak basah lencun tilam gua ni. Pelik! Kat tudung gua gosok pon kena plak tu! Gua dah syak! Ni mesti si oggy kencing ni. Gua amik dan bau. SAHHHHHHH! Memey lu lahanat oggy. Time tu dh 640. Gua lom siap siap lagi! Last last gosok tudung itam n pakai. Baru nak cantik cantik arini dah spoil semuanya! Ko siap arini oggy!

Gua panas keta sambil basuh toto n bagi sophie n seman makan. Nak sangkut toto tu punyalah berat. Sampai air dia kena kat muka gua. Damn. Gua kena mekap balik. Urggh.

Dah reverse nak tutup gate tiba tiba gua nampak bekas makanan oggy tumpah. Saketnya lahai ati aku. G betulkan balik. Then terus gerak g kije. Gua rembat sepenuh hati. Pasal gua tengok langit dah takde awan. Kang hujan kang gua tersadai pulak. 0730 gua sampai. Fuhhh legaaaa. Gua tengah taip blog sambil minum kopi. Harap takde yang takbest lagi pasni.

0 comments:

Post a Comment