Thursday 11 April 2013

1st year moi foods

09.04 cukup gua setahun kat mewah group nih. Maksudnya dah dua tahun gua bawak diri kt selangor nih. So far gua rasa ok la kije kat mewah ni. Kawan kawan pun ramai. Takde la tertekan ngan bos ke ape ke. Cuma kadang kadang tu colleagues wat hal. Itu biasa lah kannnn. Tikam belakang, kutuk mengutuk, perli memerli sume tu dah malas gua nak layan. Gua decide start tahun baru ni gua malas nak amik port tu semua. Gua nak ikut kak emma. Selamber tak pedulik hal orang. Paling gua respect, dia g semayang sorang sorang. Dah la jauh. Gila betol.

Dah setahun gua kat kilang ni maksudnya dah dua tahun gua kat selangor ni. Gila ah. Gua macam tak percaya. Tapi dua tahun tu dh kira lama ke? Gua rasa mcm lama je. Mebi pasal bosan kot dok sini. Takde ape yg menarik pon. Kalau dapat peluang nak balik segamat, gua balik jela tanpa pikir panjang.

Kat opis tu bukan takbest. Tapi banyak sangat bos. Gua naik menyampah. Tapi. Gua dapat setelkan task gua dengan jayanya. Gua dengar department gua paling malang sekali. Bak kata diorang, department yg di anak tirikan. Hmm. So far. Gua rasa ok je. Pasal gua dah berjaya confem awal and dapat increment dua kali. Bonus plak gua takleh nak komen pasal takcukup setahun lagi. Tapi bonus yg 1st tu agak puas hati la. Gua dapat lebih dari ape yg gua jangkakan. Hmm. Bonus yg kali kedua ni yg gua takut ckit. Harap sangat dapat lebih sebab gua ade mende nk wat dengan duit tu.

0 comments:

Post a Comment