Tuesday 2 April 2013

Housemate kepala hangin

Ntah hape hape. Dapat housemate emo. Dah tua bangka tapi emo melampau lampau. Gaduh dengan bf ckit or ade prob ckit la senang cter, confrm wat menda suka suka hati kat umah tu. Bangang. Kalau ktorang yg wat camtu tau pulak marah. Dia buat takpe plak. Grrrr.

Dah la emo. Selfish pulak tu. Baju kat ampai tu dia dh sidai lama. Confrm la dah kering. Baju gua lom kering. Ari nak ujan pulak. Gua tolak la ckit baju dia. Boleh pulak dia tolak balik. Dah abes berkepam baju tu. Lahanat. Sket pulak hati ni. Kalau ada baju yg jatuh. Lagi la haram nak tlg angkatkan. Dibuat bodoh aje. Geramnya lahai.

Patotlah selalu kena sound dgn kak ina sebelah tu. Takpaham bahasa. Ikut kepala lu je memang la susah. Hish geram pulak gua. Kalau dia emo pasal dia period memang gua sekeh kepala dia. Sangat menyusahkan ok!

Ni tengah emo kat umah tu. Hempas2 barang la ape la. Buat muka jangan cter la. Mmg dh melampau lampau. Gua malas nak layan. Pegi mampos kau la.

0 comments:

Post a Comment