Thursday 30 May 2013

Tak sabar nak jumpa oggy!

Gua hantar oggy 3 ari lepas. Nak mandolkan. Gua gegel pasal takut operation tu tak jadi. Aritu dah hantar dah sekali. Tapi. Doc kata takleh buat sebab oggy seme2 teruk. So senin aritu gua tengok oggy dah better. So cepat2 gua hantar. Dia pulak macam tau tau je dia nak kena mandol. Grab gua macam hape. Macam la dia takde kuku. Gua pulak lupa nak potong kuku dia. Hahahaha memang sedap la kena cengkam.Finally. Doc call semalam kata operation oggy dah berjaya. Yey! Cuma dia ada gigit gigit manja tempat yang operate tu je. Doc kata tak apa pasal takde memudaratkan pon. Makan pon dah boleh macam biasa. So. Gua taksabar nak amik dia malam ni. Wiwiwiwiwiwiw.

So. Gua nak kekalkan fit32. Beli kat segamat jela. Murah. Sekilo rm20. 4kg baru berapa je. So sekarang oggy dah setel. Gua nak fokus kat Seman Koy pulak. Seman tu gua nak elokkan gatal gatal dia. Then kasi potong jugak itu anu. Hahahahahaha pastu seman pon gua nak hantar ke segamat. Pastu amik anak kucing kat segamat pulak. Bela sampai gemok pasti kasi mandol. Macam best je plan gua. Kan. Kan. Pastu boleh la gua kutip kucing liar lagi. Wiwiwiwiwiwi.

Oggy Tabuti. Wait for meeeeeeee~

0 comments:

Post a Comment