Saturday 20 July 2013

Puasa ke 11

Sabtu yang indah pasal gua cukup tido. Hahahahaha. Buyut ajak lepak dataran malam tadi pasal dia nak kena edar flyers pasal otomotip. Malas ah. Tengok betina tak agak2 macam takde agama. Yang jantannya macam takpenah tengok betina. Agak lahir dulu bapak ko ke yang lahirkan? So gua decide untuk tido sepuas puasnya.

Baru nak stim ckit, si bedah n oggy dah macam beruk! Mekak-mekak tonggang terbalik maen kejar kejar. Setannnnn punya binatang. Tau tau je sok gua holiday. Gua kurung jap. Taksampai sejam dah bergumpal gumpal dalam sangkar. Grrrrrr. Sampai terkuar kuar taik dalam bekas pasir tu! Sabo jang sabooo. Ok. Gua kuarkan balik. Lagi teruk la dia memberuk kat dalam bilik! Pangggggg! Kena tibai ngan aku. Haaa berakal la jap. Pas sahur tu jadi balik. Lantak korang la setan.

Kul 10.20am gua bangun. Baru nak sengeh sengeh pasal mimpi dating ngan mamat cina nsem malam tadi, gua dah tarik muka 14. Pasal bilik gua dah mcm tongkang pecah!! Bersepah sepah!! Bakul baju gua yang jaring jaring tu dah lunyai dah. Bau dah macam macam bau dah yg naik. Baju gua, bag gua, bekas makanan diorang sume dah beralih tempat. Dan diorang masih lagi kejar kejar panjat almari sume. Takpe. Gua bagi lu kecah sampai kol 12. Pastu kalau lu kacau gua mengemas, memang gua hantar lu org ke pasar borong!!

0 comments:

Post a Comment