Tuesday 20 August 2013

Syawal 13

Dah 2 minggu gua balik klang. Ntah nape sikap malas tu makin menebal. Hadoih. Bilik gua lebih semak dari tongkang pecah. Acaner ni? Gua nak kemas bilik tapi mood tu takde. Baju nak lipat bersepah-sepah. Baju nak basuh dah menggunung. Tudung tak sangkut. Oh. Towel pon tak sangkut ngan proper. Bilik tak sapu. Arghhhhh tensi !

Mebi oggy dan laen-laen takde. Tu yang wat gua malas nak kemas tu. Kiranya takde komitmen.

Mungkin jugak ek.

Kat opis, gua punya sleepy head ni makin menjadi-jadi pulak. Asik ngantuk lemah tak bermaya. Si tikah kata, sejak kes tolong midai aritu dia terus letih sampai sekarang. Amboi. Macam dia yang pomen pulak. Hihi. Malam tadi gua tido awal. Dalam 10 lebih. So pagi ni bangun still nak sambung tido lagi. Tapi lepas mandi tu macam cergas sikit la.

Pape pon time rehat kang gua nak sambung tido. Hahahahaha tak kire!!

0 comments:

Post a Comment