Thursday 24 October 2013

Group anak anak saka

Ada sekor member si buyut ni add gua dalam group wechat diorang. Gua dah boleh agak dah confirm banyak hanjeng hanjeng lucah punya dalam tu. Takpon cter pasal betina separa bugil entah mana mana. Sabar jela. Pastu 24/7 berbunyi aje wechat gua. Yang gua paling tensi, bukak bukak ada doploh notification wechat. Gua excited. Topic apa pulak jadi bahan hanjengan kali ni? Rupanya depa send setakat 'hahahahahah' secara berjemaah ! Memang cibai. Pastu setakat tukar tajuk tajuk group kat wechat. Apa kejadahnya lahai.

Tapi takpa la. Happening dari group group member betina yang lain yang penuh dengan plan plan tak jadi and mengumpat. Also touching maching. Lagi bosan iye dok? Kihkihkih. Lantak kome la. Jangan gua dapat tau menda yang bukan bukan pasal buyut gua dah la. Memang gua letopkan muka sekor sekor!

0 comments:

Post a Comment