Saturday 22 March 2014

Lipat baju

Weekend-weekend camni nak buat apa lagi kan. Nak pulak sekarang baru 10pagi. Apehal tah terbangun awal pulak. Hari keja tak nak lak bangun awal! Hish.

Memandangkan seminggu hujan turun, gua pon terpaksa basuh baju secara sikit sikit sebab takde cukup ampai nak sidai kat dalam umah. Maka nya, melambak ler baju tak lipat. Ada la macam gunung himalaya. Haha.

Tengah dok melipat ni tiba tiba teringat masa gua kecik kecik dulu. Tok onyang gua sangat teliti orangnya. Paling gua suka tengok bab beliau lipat baju. Pehh. Sederet kemasssssss jek! Power woi! Tak kira la besar or lebar mana baju tu mst nampak sederet jugak.

Gua syak beliau pakai jin. Hahaha. Then, beliau ajar gua cara nak lipat. Macam susah. Gua belajar siap sambil mencangkung kot. Gelak je beliau. Hahaha

Tapi serius. Gua sampai sekarang takdapat tune skill beliau. Yang paling power pon lipat kain batik jela. Hahahahaha

Al-fatihah utk onyang gua.

0 comments:

Post a Comment