Tuesday 29 April 2014

Hadiah diri sendiri

Finally. I got this pump shoessssssssss! Hahahaha best pakai. Ngam2 kaki gua. Terasa tinggi sebab 3inch heels dia. Hahaha cuma macam malas nak pakai sebab tau kena jalan jauh. Tapi bila jalan rasa stabil. Seriusss! Buyut tanya tak takut sakit tulang belakang ke pakai heels? Hahahaha comel je tanya camtu.

Sebenarnya. Susah nak buat pilihan kat outlet setia city mall tu. Takbanyak kasut yang bertutup menepati cita rasa gua. Ada yang depan cantik tp tinggi melangit. Ada wedges tapi bahagian depan kosong sangat pulak. Cantik tp tak worth it. Last-last jumpa yang ni. So try punya try terus amik bayar.

Akak osmet gua berbulu je. Hahaha ahh kau memang tak abes-abes nak berbulu. Apa aje beli semua nak dengki. Takde keja lain eh? Sampai masak makanan takde pelawa langsung tu. Hampeh. Ada haku kesah? Kui kui kui

Akak opis gua pulak cakap cantik and bila pakai nampak cam sexy. Hahahaha cuma kaki gua yang takbape nak sexy. Kehkehkeh. Lantak aaaa.

Ok. Hadiah untuk diri sendiri lepas ni nak cari bag pulak. Yeay!

0 comments:

Post a Comment