Saturday 18 May 2013

3rd saturday

Patutnya arini balik segamat. Tapi cam biasa la. Ada je alasan nak mengelak. Menyampah. Memang aku dah tak sabar nak repair kancil tu pastu ko jangan sentuh lagi. Nak hidup roadtax pon berkira gila babi sampai share share bagai. Bapak aku hidupkan roadtax kancil tu relax je. Takde banyak masalah pon. Family kecoh!

Ni dah bape kali sabtu dah ni. Aku tak kemas kemas lagi bilik. Baju dah dua minggu tak basuh and bilik dah start ada sawang. Urghhhhh. Gelinyaaaaaaaa!! Arini plak ada kenduri si quqi. Ntah nak g ke tak. Aku memang taktahu jalan r. Pastu kaklin plak ajak g teman beli hadiah. Pastu terus lepak kat shah alam. Nak tolak serba salah plak. Abes bilanya aku nak basuh baju sume tu? Ahad? Hmm. Kalau larat lah. Nak gosok baju lagi. Mop lantai lagi. Huaaaaaaaaaa! Macam nak hire pembantu umah jek!!

0 comments:

Post a Comment