Sunday 26 May 2013

A great weekend ★

Oleh sebab 24hb adalah cuti wesak day, gua decide nak balik ke kampung halaman. Segamatlah. Mana lagi. Kui kui kui. So tujuan gua balik kampung kali ni sebab nak hantar anak anak bulus gua ke vet untuk dicucuk cacing. Kahkahkah. Gua dapat tau yang ibu gua kutip sekor kucing liar. Agak cantek. Wane coklat perang macam kucing siam. Gua takde hal. Lagi gua suka. Gua hantar 3 ekor semuanya. Lagi dua tu anak cenet. So sume kena rm75. Gua beli frontline sekali untuk spray kat kucing2 laen kat umah tu. Otw pegi and otw balik depa 3 ekoq memekak mekak kat dalam keta. Dah macam pesta kavadi dah. Hahaha.

Ok. Parents gua sehat lah macam biasa. Adik adik gua pon alhamdulillah makin gemuk memasing. Ibu gua masak nasi lemak tapi tak bape kick lah nasi lemak dia. Tapi still sedap. Thanks ibu. I lebiu beri much! ♥

Nak dijadikan cter. Weekend tersebut adalah besday buyutyut gua. Kui kui kui. Happy besday buyut. Nanti gua belanja makan and bagi hadiah ye. Gua harap lu dah makin besar ni lu dah boleh la berfikir dengan sehabes waras. Kerja elok elok dan tak lupa pada Tuhan. Gua senantiasa sokong lu dari belakang. Weehuhuhuhu.

So. Otw gi ke segamat and otw balik ke klang adalah yang paling best. Sembang punya sembang sampai channel radio dah bertukar secara sendirinya pon gua tak sedar. Hahaha penat deejay tu memcarut carut bahasa keling. Hapah takpaham. Si oggy plak dengan selambernya memekak. Ntah hape yang dia cuba sampaikan pon gua tak pasti.

Thanks buyut. Thanks sebab tolong drive utk gua sampai ke segamat. And thanks belanja family gua ayam meribrown ♥♡

0 comments:

Post a Comment