Thursday 6 June 2013

Letih

Gua ada nampak ada sesorang tu post kat instant messenger. Post menda yang bengang. Before ni takpenah plak post centu kat situ. Oleh sebab gua selalu post kat situ setiap minit so gua syak yang dia dah terasa dengan mana mana post gua. Harap harap gua yang pikir lebih.

Tapi. Kalau betul menda tu dituju khas untuk gua. Gua bukan post menda yang dia terasa tu utk dia. Bodo ke apa. Kebanyakkan apa yang gua post situ pasal boyot gua and rakan sekerja aje. Takde bodonye gua nak post pasal lu orang kat situ. So kat situ lu kata kalau nak maki, maki depan depan. Lu taknak maki sebab taknak jadi mcm gua dan lu berakal.

Kalau betul la apa yang lu post ni untuk gua. Jawapan gua pada post lu ini ialah 1st of all post gua ni takde kaitan ngan lu. 2nd gua rasa menyesal post mortem dengan lu aritu. Takde hasil dan takde point. Kalau lu dah jumpa kerabat lu, macam biasalah gua mesti dok belakang. Dan saket hati lu dengan gua mmg tak sudah2. Ke mana gua nak pegi mesti lu akan sentap tak memasal. Padahal kalau lu nak g mana mana ada gua kesah? Takpelah. Lu hidup la dengan lifestyle lu. Gua dah makin takleh blah. Dulu pon gua ada tekad camni. Tapi ada seseorang yang wat gua berpikir balik. Ok. Gua tarik balik ape gua pikir. Gua tolong pe yg patut. So sekarang dh setel. Gua anggap lu dh bahagia. So utk chantekkan lagi situasi, kte berpost mortem.Tapi. Lepas post mortem tu gua rasa takde hasil. Tengok lah ape jadi sekarang. Lu taktahu apa pasal gua post then terus lu wat conclution camtu. Dan menda ni keep repeating. Letih la wei. Yang buruk ni gua jelah. Yang baek tu lu. Whatever lah ye.

Gua nak mengadu. Buyut asik bizi aje. Layan jela perasaan sendiri.

0 comments:

Post a Comment