Friday 7 June 2013

Letih 2

Ini adalah kesinambungan dari posting semalam.

Nak dijadikan cter. Kat fb ade 1 minah ni tag ramai ramai. Nama gua pon tercalon. So ade sorang ni membahan gua. Selalunya bila 'org' tu nampak gua kena bahan, org tu mesti join punya. Tapi takde. Sekadar ucapan skema jek. Gua dah agak dahhhh. Semalam jugak ade sekor ni ajak lepak n karok. Kira hang out lah. Macam biasa. Gua kata if 'org' tu pegi nanti gua pon pegi la. Gua malas nak jadi mat pacak sorang sorang kalau org tu takde. So. Gua taknak menda ni tegang, gua pon wecet org tu. Mula mula jawapan ala kadar je dia bagi. Lama lama bila tengok gua berperangai macam biasa baru la dia pon ok jugak. Dan seperti yg gua jangka. Dia tanya pasal keja gua. Gua pon cter la yg gua tension pasal keja. Dan gua selit2 kan apa yg gua post. Agar dia paham yg menda tu BUKAN untuk dia. Ntah dia paham or tak. Lantak lu lah.

Daannnnnnnnn. Seperti yang gua jangka kan.si adik org tu komen kat post tersebut. Tanya apa cer. Hahahahaha see? Gua dah agak dah. Mst org tu cter punya. Hai. Punya lah banyak post bengang gua kat situ yang penuh dengan sumpah seranah. Nape la lu komen kat post yang tu jek? Sebab lu ingat gua kata kakak lu kan? Haiya. Paranoid sungguh la kamu ni. Gua dah lama tak lepak pon adeeeee je isu jugak kan? Then. Lu olls check in kat mana mana lepak ngan siapa siapa ada gua kesah? Gua tak heran langsung oke. Sekelumit rasa jeles pon takde. Hish. Ade je hal yang nak wat gaduh. Tak matang. Bajet macam suci padahal suka serabutkan otak sendiri. Ingat gua takde perasaan ke ape? Dah banyak sangat dah yang gua bagi muka ni. Dah banyak sangat dah yang gua tadah ni. Dah terlalu banyak sampai pijak kepala.

Bosan siot.

0 comments:

Post a Comment